Pages

22 December 2011

2 ; suda keluar sudaa

22.12.11

Memandangkan hari ini merupakan tarikh keramat (keramat lah sangat) bagi calon PMR ’11.. jadi saya akan update tentang..



Penerimaan.

Waktu result hampir nak keluar, ramai lah yang mula suruh orang lain doakan, solat hajat banyak-banyak. Ibadat up sikit. (bagus!). 

Ada juga yang rasa berdebar2... tapi rasa tu lah yang buatkan pergantungan kita pada Allah lebih.

Sebab kita sentiasa sedar, keputusan ada ditangan Allah. Bukannya di tangan kita sendiri.

Tadi, bila saya ambil result, saya tahu ada beberapa orang sahabat saya yang dapat keputusan tak seperti yang diharapkan.

Waktu itu, apa yang saya fikir..

*kepetusan seteruk mana dan sebagus manapun yang kita dapat, itulah yang TERBAIK.  Sebab apa? Sebab Keputusan itu datangnya daripada Allah*

2 comments:

  1. Setuju ayat nih
    "keputusan itu dtgnya drpd Allah"

    kn x semestinya yg kita rasa baik is good for us
    n yg x suka is maybe good for us.
    bersangka baiklah dgn Allah.Allah knows what best for us ^^

    ReplyDelete