Pages

4 May 2012

4;ever: Banyak pengajaran hari ini. :D

Bismillahirrahmanirrahim..

Sekarang nih kepala tgh main lagu Hikmah Kembara huu. Non-stop.


Road of Life


Tadi, dalam kelas waktu mathMoD.

Ade sorg junior lalu tepi tingkap.

Saya pun ckp pd sahabat saya." Tgk tuh adek junior kite " ;D

Pastu dia pun tanya. "Kenapa?"

Saya tersenyum sendiri. "Saje je.."

Beberapa saat, fokus sebentar kpd pengajaran Mlmh.

Tetiba,
"Macam mana nk elak dri mengumpat eh.?"

Soalan cepumas luar alam mana ntah dtg menerjah gegendang telinga saya.

Saya pndg dia. Terangkat jugk kening sebelah.

Terus saya jawab, "Susah kannnnnn...."

Pastu dia angguk.

Haisy. Setiap manusia x terlepas drpd kesilapan.

[kesempatan ini, saya k minta maaf pd semua org, termasuk Silent readers atau kpd admin2 yg lain..]

Wallahu'alam. Moga dpt 'ibrah di sebalik qisoh ini..

1 comment:

  1. Astaghfirullah.
    saya pun.asifah kepada yang sy kenali,admin2 dan manusia seluruhnya.

    ReplyDelete