Pages

1 April 2012

1 : Hiyaa !

Allahurabbiy.

eit. kalau nak ikutkan, kalau saya tak post hari ini, kalau saya tak gerak untuk 1 april untuk blog ini. haa ! alamatnya bersarang tak terkunjung medium ini ~

nah ! post dari sy ;)

adek saya seorang ini,




'pahala tu apa ?'
'em..' saya terdiam sebentar.
'pahala tu duit eh'
hee.
'a'ah! pahala tu duit untuk masuk syurga, tapi kita tak nampak.. '

'abang tak boleh sentuh adik la..' berseloroh sambil bermuka marah.
'eh, kenapa?!'
'aurat-aurat !'
'oi,ni abang sendiri la!' 
berterusanlah perbalahan sampai ibu sendiri kene masuk campur.
heehee.

'eh, pensil tak boleh makankan ?'
'huh. memang la tak boleh makan..'
sebab dia takde tanda halal kan, kan, kan ?
huu ;)
'ok ok'

yeh, belajarlah lagi dan lagi ukht soghir ! 
[erk, terasa nak gigit dia sekarang . haa]

***

Dalam hidup ini kita perlu belajar. Belajar menerima, menghadapi. Semuanya ada dalam pengalaman. Maka, nikmatilah masa hari ini. Agar suatu hari menjadi pengalaman masa yang akan datang.

uhibbukunnafillah .

2 comments:

  1. Ha, betul3..

    Saya pun x update harituh ;)

    ReplyDelete
  2. oit!!
    sminggu kowt blog nih bersarang
    sume pmbace b'sedey hati..hehe
    knape sume x update hah?
    oopppss!sya pon same laa..hihih
    sye x dpt msuk,die loading lme bgt.dh 2 kali try
    malas den tunggu-den tok sabor ;p
    k sume ..slamat m'update kembali :D!

    ReplyDelete