Pages

17 July 2012

6,~ Ramadhaaaaan =)


Sollu alan Nabi Muhammad  


Bulan yang dirindui sudah hampir tiba..
Ahlan...ahlan..ahlan ya Ramadhan =)




Mari ! JOM! let's go !






"Erm..maaf.Tumpang tanya.Akademi Fantasiku di mana ?"
"Eh..cik dah salah tempat ni.Ini AR ataupun nama panjangnya Akademi Ramadhan . Jika nak sertai ,ianya tidak memerlukan bayaran mahupun mengisi pelbagai borang .Yang perlu cik lakukan hanyalah masuk melalui pintu  itu .Dan kalau nak lebih best ,sila bersihkan hati di bilik sebelah sini .Terima kasih ^_^ "


menarik bukan kawan-kawan ! jom sertainya dengan bersungguh-sungguh




Hidupkan dengan membaca dan mentadabbur our love letter .Manfaatkan masa yang ada dengan sebaik mungkin .Dan.....kurangkan mengumpat dan bercakap perkara yang tidak mendatangkan manfaat.

"Berkatalah yang baik ataupun DIAM !"



Woah...lebih baik daripada 1000 bulan .Ini sudah lebih .Tidak mungkin ada yang akan menawarkan peluang seperti ini di sini .Nak tunggu 1000 bulan hidup di dunia ini pun belum tentu kita masih hidup .huh. Apalagi,grab the chance infront of you .Jangan tunggu dan lihat untuk disuap sahaja . 



Target siap-siap supaya tiada lah nanti kekosongan masa tidak tahu nak buat apa .

Jika kita melalui Universiti TAQWA ini dengan bersungguh-sungguh,insyaAllah akan dapat segulung ijazah TAQWA (yang invisible-tidak boleh dilihat melalui mata kasar,tetapi dapat dilihat melalui amal perbuatan seseorang ,ahah !ajaib) .

Oleh itu, "SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN KAREEM ."



May everyone always be blessed .amin =]

*salam'alaikum semua .asif.post kali ini sepertinya tumbler dek terlalu banyaknya gambar .tidak mengapalah .kita mengaplikasikan tumbler di blog .bukan selalu .ahah!

semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan dapat melalui ramadhan denga gembira dan lancar ^_^

No comments:

Post a Comment